2016. nov 17.

Egy

írta: Suckless
Egy

2016 július végén döntöttem úgy, hogy csatlakozom és újra belevágok egy új - számomra nagyon ígéretesnek tűnő - vállalkozásba. Nagyon szerettem azt, amit addig csináltam, rettentően sokat tanultam a MiniCRM-ben és rengeteg fantasztikus emberrel hozott össze a sors, akiktől sokat tanultam és remélem, én is tudtam nekik adni valami hasznosat.

Úgy hozta az élet, hogy éppen feleslegesen éreztem magam ott, mikor jött a lehetőség. Vaciláltam sokáig, hogy elvállaljam, de most úgy érzem - akárhogy is alakul a későbbiekben -, jól döntöttem. A projektről, azaz arról, hogy pontosan mit csinálunk, nem beszélhetek, mert sokba kerülne a titoktartási záradék miatt, ugyanakkor szeretném dokumentálni a történéseket, milyen buktatókon vergődtünk át. Igazából nincsenek buktatók, egyszerűen haladunk, mint kés a vajban...eddig.

Start


Négyen indultunk neki az útnak. Különböző szemlélettel, motivációval és reményekkel. Első megbeszélésünk adott volt: vonuljunk el és a személyes why-ok alapján határozzuk meg a céges why-t. Amellett, hogy egy jót golfoztunk pihenés képpen, hamar összeállt a kép. Minimális mértékben - természetesen - szerepet játszott a lóvé, de egyhangúan kiálltunk amellet, hogy impact-ot akarunk hagyni a világban, amit úgy akarunk végrehajtani, hogy élvezzük, amit csinálunk. Abban hiszünk, hogy ha mindenki azt csinálja, amiben a legjobb, amiben fel tudja használni az addig felhalmozott tudást, akkor élvezni is fogjuk. Egy stressz mentes céget akartunk létrehozni rengeteg fun factor-ral. Hamar meg is lett a kabala állatunk...a csillámpóni. Természetesen rózsaszínben.

Szólj hozzá